לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים

יום הולדת הארי פוטר – רעיונות והשראה

הארי פוטר הוא יותר מסתם סדרת ספרים או סרטים טובים. זוהי תופעה תרבותית שכבשה את ליבם ואת דמיונם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. ולילדים, במיוחד אלה שרק מגלים את הקסם של עולם הקוסמים, מסיבת יום הולדת בנושא הארי פוטר היא הגשמת חלום מוחלט.

בתור פוטרהד גאה ואב לשני קוסמים קטנים (גילאי 3 ו5), אני יכול להגיד לכם ממקור ראשון שמסיבת יום הולדת בקונספט הארי פוטר זו חוויה בלתי נשכחת. זו הזדמנות לילדים להיכנס לנעליים של הדמויות האהובות עליהם, לנופף בשרביטיהם, להטיל לחשים ולחקור את המסתורין של בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות.

הדבר הטוב ביותר ביום הולדת הארי פוטר זה שזה פונה לילדים בכל הגילאים. בין אם אתם מעריצים מושבעים שקראו את הספרים וצפו בסרטים אינספור פעמים, או שאולי אתם הורים שרק מחפשים רעיונות כדי להגשים את החלום של ילדיהם – אתם במקום הנכון 😊

במדריך הבא, אני הולך לשתף אותכם בחגיגות הארי פוטר שעשינו בבית לכבוד יום ההולדת של אור שלנו 🎂 עם המלצות, טיפים וכל מה שצריך כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת שילדיכם יזכרו למשך שנים רבות.

רעיונות ליום הולדת הארי פוטר קאפקייק סניץ

אז המסיבה שארגנו בבית הייתה להיט מוחלט! חייב כבר להזהיר אותכם שחלק מגדול מההצלחה של החגיגה הייתה תלויה בכך שאני ואשתי היקרה נטלנו חלק פעיל בהוגוורטס – שנינו התחפשנו לפרופסורים בהוגוורטס והוצאנו מתוכנו את הקוסמים שבנו, וזה מה שעזר לילדים להיכנס באמת לאווירה.

אגב טיפ קטן לפני שנתחיל על איך מארגנים מסיבת יום הולדת הארי פוטר  הזמנו בסך הכול 12 ילדים וילדות, יותר מזה אני לא יודע אם היינו מצליחים להשתלט על כל הפעילויות, אז אם אתם בוחרים בקונספט יחסית "מורכב" כמו הארי פוטר שדורש יחסית הרבה הפעלות, כדי לחשוב טוב על כמה אורחים אתם מתכננים להזמין. אז איך לעשות מסיבת יום הולדת הארי פוטר? הנה מה שאנחנו עשינו וכמה טיפים חשובים (אגב, אני מאמין שזה מתאים לרוב הגילאים, אולי תצטרכו לעשות קצת התאמות).

#1 ההזמנה

ההזמנה זה הצעד הראשון והחשוב ביצירת ציפייה לקונספט של המסיבה. אנחנו רצינו שהילדים ירגישו כאילו הם עומדים לצאת להרפתקה מושלמת בהוגוורטס! הדפסנו את ההזמנה על נייר בסגנון קלף, עם שוליים אדומים מפוארים, ודאגנו להזמין חותמת אדומה. זה מה שכתבנו בהזמנה עצמה:

"אנו שמחים להודיע ​​לך שהתקבלת לבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. אתה מוזמן להגיע למסיבת תה שתיערך אחר הצהריים בהוגוורטס (הכתובת שלך) ב(תאריך) בשעה (שעה). כדי להימנע ממוגלגים – עליך להעמיד פנים שאתה משתתף במסיבת יום הולדת של (שם הילד שחוגג יום הולדת)

במידת האפשר, אנא הגיעו בבגדי קוסם כדי שתהיה מוכן להתחיל את שיעורי הכישוף שלך.

ההורים שלך יכולים לשלוח אותך בעזרת אבקת פלו לכתובת (הכתובת המלאה).

אנו ממתינים לינשוף שלך לא יאוחר מ-(תאריך), או אם למשפחה שלך אין ינשוף, אתה יכול לשלוח הודעה אל (השם שלך) באמצעות הטלפון המוגלגי (מספר הטלפון שלך)."

הזמנות ליום הולדת הארי פוטר

ההגעה: מיון והבתים

החלטנו למיין את 12 המשתתפים ל2 בתים גריפנדור וסליתרין. כשכל ילד הגיע למסיבה ביקשנו מהם להניח כובע מכשפות על ראשם ולהתיישב על שרפרף מיוחד. (לפני המסיבה, הקטלנו לסמארטפון שלו שני קטעים, בהם אנו אומרים בקול רועם – סליתירין ואז מקליטים בנפרד 'גריפינדור' ). במהלך המיון זה היה תפקידו של אשתי להשמיע את ההקלטות של 2 הבתים ולוודא שיש לנו קבוצות שוות של ילדים בכל בית. לאחר מיון הילדים, שמנו מדבקה עם שם הבית על החולצה שלהם.

תחרות בתים

ערכנו תחרות בית לאורך כל המסיבה. כריס ואני הקצנו נקודות לכל בית והן נכתבו על לוח קטן. זה היה חלק מאוד פופולרי במסיבה. כולם הריעו בכל פעם שמישהו קיבל נקודות עבור הבית שלו. הקצנו נקודות לשיתוף, עזרה לזולת וכל מיני דברים. עד סוף המסיבה שני הבתים היו (בכוונה) על אותו מספר נקודות.

פעילות 1: פליפולו הארי פוטר

החלטנו לא לשבור את הראש והזמנו כמה משחקי קופסא שווים בקונספט הארי פוטר. אחד מהם זה המשחק הנהדר של פוקסמיינד – פליפולו. המשחק מתאים ל4 משתתפים, אז אנחנו עשינו טורניר של ממש. המשחק מגיע עם לוחות משחק ואריחים עם דמויות מהעולם של הארי פוטר. במשחק על המשתתפים לנחש באיזה צד של האריח עליהם להשתמש כדי להשלים את הלוח. וזה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע.

אם אתם מחפשים עוד רעיונות למשחקי הארי פוטר, לחצו כאן.

פעילות 2: שיעור שיקויים 

הייתי המורה שאחראי על שיעור השיקויים והעמדתי פנים שאני רציני מאוד🤓  (אבל לא מתכוון לרציני כמו פרופסור סנייפ!) דאגנו להביא 2 שולחנות ארוכים,  אחד לילדי גריפינדור ואחד לילדי סליתירין. על כל ספסל הייתה צנצנת זכוכית לכל ילד. בתחתית הצנצנת הנחתי (לפני תחילת המסיבה) כמה טיפות של צבע מאכל אדום.

חומרים נדרשים

  1. צנצנות זכוכית עם מכסה – אחת לכל ילד
  2. צבע מאכל
  3. סודה לשתייה (לכתוב שהיא אבק יהלומים)
  4. נוזל כלים ירוק בוהק (לכתוב שזה נוזל חלזונות )
  5. חומץ לבן (לכתוב שזה דמעות הדרקון)
  6. כוסות פלסטיק – אחת לכל ילד


הילדים עמדו מאחורי השולחנות שלהם עם הצנצנת שלהם. נאמר להם לא לפתוח את הצנצנות שלהם עד לקבלת הוראה ספציפית. למרבה הפלא, הם היו צייתנים בצורה יוצאת דופן – הם באמת התייחסו לזה כמו שיעור אמיתי!

אחר כך, ביקשתי מהם לפתוח את הצנצנות שלהם ואז הלכתי לאורך שורת הילדים עם קערת אבק היהלומים, ביקשתי מכל ילד לשים כף גדושה של אבק יהלומים לתוך הצנצנת שלו.

בשלב הבא, ביקשתי מהם להוסיף קצת נוזל חלזונות (בשבילכם: נוזל כלים) לצנצנות שלהם.

אחר כך, אמרתי לכל הילדים לסגור את הצנצנות שלהם עם מכסה. אחר כך קראתי בשמו של כל ילד והם הלכו לאשתי ששפכה להם כוס דמעות של דרקון (חומץ לבן).

בזמן ההמתנה שכל ילד יקבל כוס דמעות של דרקון – סיפרתי להם איך גאיה אשתי היקרה הייתה צריכה להילחם בדרקון ולספר לו סיפור עיצוב כדי ללכוד את דמעות של הדרקון בכלי הזה 🐉 (הם היו מרותקים!)

לבסוף – ביקשתי מכל הילדים לפתוח את הצנצנות שלהם ולשפוך את דמעות הדרקון לצנצנת שלהם. תתכוננו: יהיו המון צרחות התרגשות למראה השיקוי שלהם תופס צבע וגולש במהירות מהדפנות הצנצנת.

תפאורה של יום הולדת הארי פוטר ספר עתיק ובקבוקי שיקויים

אוכל ורעיונות לצורת הגשה

אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת בקונספט הארי  פוטר – אתם חייבים לדאוג שיהיה אוכל בסגנון של הארוחות המפוארות בספרים/בסרטים. תוכלו להכין בירצפת לילדים (יש המון מתכונים אונליין!), ליצור קאפקייס ולהצמיד לו את כנפי סניץ'. השתמשו בכלי נחושת כמו בסדרת סרטים, ותנו לרטבים השונים שמות של קוסמים שיגרמו להם להרגיש כאילו הם חלק משיעור הוגוורטס. 

השורה תחתונה – זה לא מה שאתם מגישים לאכול, אלא איך שאתם מציגים את זה. 

עוגת יום הולדת בסגנון הארי פוטר

אין אין חגיגה…בלי בלי בלי בלי עוגה! אז יש לנו הזמנות, יש לנו פעילויות, אוכל טוב לצד שתיה מכושפת ועכשיו – אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לתת לעוגה שהיא וגלת הכותרת של הלילה להיות משעממת! 

אז יש כמה אפשרויות – תוכלו לבקש ממעצבת עוגות להכין להם עוגה בסגנון הארי פוטר עם הדמויות האהובות על ילדיכם, או עם סניץ' מוזהב, עוגת שיקויים וכו'. יש גם את האפשרות הקלאסית (והיחסית פשוטה) וזה להכין את העוגה המפורסמת שהאגריד נתן להארי בספר הראשון. 

 

עמדת צילום מכושפת

כדי להשאיר מזכרת מתוקה – אנחנו ממליצים לארגן עמדת צילום, עם אביזרים של קוסמים ומכשפות כמו שרביטים קסומים, משקפי הארי פוטר, צעיפים של הבתים השונים בהוגוורטס, גלימות, כובע מיון ועוד. 

אביזרים ליום הולדת הארי פוטר

שלבו משחקי הארי פוטר

ארגון מסיבת יום הולדת בנושא הארי פוטר לילדכם יכולה להיות חוויה קסומה לכל המעורבים, במיוחד כשמדובר בבחירת משחקי קופסה קסומים שמעבירים את הילדים וההורים לעולם הקוסמים. משחקי חשיבה של הארי פוטר הם תוספת נפלאה לחגיגה, המספקים שילוב מושלם של בידור ואחווה. שקול לשלב משחקים קלאסיים עם טוויסט קסום, כגון "שח קוסמים". משחק לוח אסטרטגי זה משקף את השחמט האהוב על עולם הקוסמים, ומאפשר למשתתפים לתמרן כלים קסומים עם יכולות ייחודיות. זוהי דרך כיפית עבור הורים וילדים להשתתף בתחרות ידידותית תוך כדי התעמקות באתגרים המרגשים איתם מתמודדים הארי, רון והרמיוני.

לחוויה סוחפת יותר, משחק קופסאנוסף שתופס את המהות של העולם  של הארי פוטראלה משחקי קופסא מבית פוקסמיינד שמספקים אתגרים עם הדמויות האהובות. . האופי השיתופי של המשחקים מעודדים עבודת צוות, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור הורים המעוניינים ליצור קשר עם ילדיהם וליצור זיכרונות מתמשכים במהלך החגיגה. עם משחקי הקופסה הקסומים האלה, הקסם של הארי פוטר מתעורר לחיים, ומספק אווירה קסומה למסיבה. 

אולי יעניין אותך גם

צעצועים מומלצים לגיל 3

כהורים, הכי חשוב לנו זה לראות את ילדינו משגשגים, מאושרים ומגיעים לאבני דרך מרכזיות ומציגים את הניצוץ הבהיר של האישיות הייחודית שלהם. כשהם מגיעים לגיל

קרא עוד »
ילד יושב על הספה ומטיח את הבובה שלו בכעס

איך לגרום לילד להקשיב לכם?

ביקשת מהילד שלך לעשות משהו. בצורה מאוד רגוע. בצורה מאוד רציונלית. ובכוונה טובה. אבל פעולה, אתם מקבלים את המקבילה לילדים של צרצרים. דממת אלחוט. "אולי

קרא עוד »

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...