לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים

לטיול יצאנו: משחקי נסיעה לילדים

אם אתם מתכננים לצאת לחופשה או לנסיעה ארוכה בזמן הקרוב עם הילדים, אתם בטוח כבר יודעים ומכירים שמלבד הטיולים, החוויות והאטרקציות שימלאו את החופשה שלכם – יש המון "זמן מת", תורים או שעות ארוכות של נסיעה או טיסה. רוב האנשים מתפתים ונותנים את האייפונים והאייפדים לילדים, כך שיתפסו את תשומת ליבם של הזאטוטים. אבל במקום שוב להיות מהופנטים מהמסכים במהלך הטיסה או הנסיעה שלכם ברכב – למה שלא תתנסו בכמה ממשחקי הנסיעה הטובים ביותר לילדים?

מדובר במשחקים מהנים, משעשעים שכולם יכולים לשחק בקלות בכל מקום. הם קלים לנשיאה, קומפקטיים ומגיעים באריזות נוחות – כך שאתם פשוט יכולים לארוז אותם במהירות בתוך תיק היד שלכם ולהוציא את אחד מהם בהתראה של רגע – הצלה מוחלטת במהלך עיכובים, המתנות בתורים וטיסות ארוכות.

תוכן עניינים

למה אני כל כך אוהבת משחקי נסיעה?

  1. ערכת הצלה למקרי חירום- בתור הורים או סבים וסבתות, אתם כבר מכירים היטב את המשפט שהאדם מתכנן תוכניות ואלוהים צוחק. כולנו יודעים שבמיוחד בנסיעות וחופשות משפחתיות – תמיד צצים בלת"מים. בין אם זה טיסה שהתעכבה, עומסי תנועה כבדים, תורים ארוכים ועוד המון סיבות שיכולות לעורר במיוחד אצל הקטנטנים חוסר סבלנות, בכי, כעס ותסכול. למרות שסמארטפון זו גם אפשרות, לא תמיד יש סוללה וכשיש מספר ילדים זה יכול להיות מאתגר יותר כי אחד רוצה לצפות ב"גדלים עם צופי" ושני רוצה בכלל את "הארי הארנב". עם משחקי נסיעה תוכלו למנוע מצבים כאלו ופשוט לשלוף את המשחק מתוך תיק הנסיעה ולהתחיל לשחק יחד כל המשפחה, בהנאה מוחלטת.
  2. הזדמנות לגיבוש משפחתי – לפעמים גם בחופשה דעתנו יכולה להיות מוסחת על ידי כל מיני דברים – בין אם זה סדר מסוים, משימות חשובות שאסור להזניח גם בחופשה או אפילו בנסיעה עצמה, כשכל אחד גולל בסמאטרפון. משחקי קופסא לילדים – יכולה להיות ההזדמנות שלכם ליהנות בין לבין ולמלא את היום שלכם ברגעים מצחיקים, מהנים ומגבשים לכל המשפחה.
  3. פיתוח חשיבה גם בחופשה – בכל זאת מדובר בילדים שלנו ואנחנו רוצים את הכי טוב בשבילם! משחקי חשיבה לנסיעה הם דרך מהנה להמשיך לפתח מיומנויות חשובות, כמו חשיבה אסטרטגית, זיכרון, תפיסה מרחבית, פתרון בעיות ועוד. כי גם בחופשה משפחתית חשוב להשקיע בעתיד ילדינו!
  4. לשמור על עניין – ילדים, במיוחד בגילאים צעירים יכולים להשתעמם מהר מדברים שדווקא אותנו, המבוגרים מעניינים. לכן אם פתאום באמצע הטיול אתם מרגישים שהשעמום של ילדיכם עולה על גדותיו, תוכלו להציע להם לשחק במשחק מעניין שיעביר את הזמן עם מקסימום עניין וכיף.

איזה משחקי נסיעה כדאי לבחור?

עבור הילדים הצעירים יותר, תרצו לבחור במשחק פשוט כדי למנוע מהחלקים ללכת לאיבוד. לילדים גדולים יותר, אנו מציעים משחקי נסיעה מורכבים יותר כדי להחזיק את תשומת לבם במשך שעות – פשוט חפשו משחקים שניתן לשחק בהם על משטח שטוח אך קומפקטי, כמו שולחנות מטוסים או ברכב. לא משנה לאן אתם נוסעים – תהיה לכם בכל רגע את האפשרות לשלוף משחק מהתיק, לשחק ולצחוק במשך שעות ארוכות.  אז לפני שאתם אורזים את המזוודה ויוצאים לדרככם, בואו לבדוק את כל משחקי הנסיעה האהובים עלינו 😊

משחקי נסיעה וטיסה המומלצים ביותר של פוקסמיינד

אנחנו בפוקסמיינד דאגנו להביא לכם כמה משחקי קופסא מהנים במיוחד – יש גם משחקים אהובים ומוכרים שפשוט שנינו להם את הגודל והאריזה והתאמנו אותה לתנאי נסיעה, כך שתהיה לכם חווית משחק נוחה במיוחד. הנה כמה ממשחקי הנסיעה טובים ביותר לשנת 2022:

#1 קטמינו מיני

קטמינו מיני המשחק האהוב עכשיו בגרסה מוקטנת שמיועדת במיוחד בשביל לנסיעות, עם מגירה לאחסון החלקים והחידות. במשחק יש מוט הפרדה וחלקים בצורות שונות שבעזרתם תצטרכו למלא את שטח הלוח. מדובר בפאזל מעניין, מאתגר עם אלפי חידות בדרגות קושי משתנות – כך שאתם לא תשתעממו לעולם. בנוסף, המשחק מפתח את יכולות הריכוז, תפיסה מרחבית, פתרון בעיות וחשיבה לוגית. קטמינו מיני הוא משחק צרפתי שזכה בהמון פרסים.

לאיזה גילאים המשחק מתאים? לגילאי 6 ומעלה.

#2  IQ PUZZLER PRO

משחק נסיעה נוסף שאנחנו מאוד אוהבים זה IQ PUZZLER PRO שמספק דרך כיפית במיוחד לבחון את התפיסה המרחבית שלכם. מדובר במשחק חשיבה לוגי בדו מימד ותלת מימד – שמפתח את יכולות הריכוז, פתרון בעיות, חשיבה לוגית והתפיסה מרחבית. במשחק עליכם לבחור בחידה ולהניח את החלקים על לוח המשחק, כפי שהם מופיעיםבחוברת החידות – ולאחר מכן עליכם למלא את האזורים הריקים עם החלקים הנותרים. שיהיה בהצלחה!  המשחק מגיע בקופסת פלסטיק איכותית עם מכסה המאחסנים את החלקים והחידות.

לאיזה גילאים המשחק מתאים? לגילאי 6 ומעלה.

#3 IQ TWIST

זו ההזדמנות שלכם לאתגר את עצמכם עם משחק חידות גאוני! IQ TWIST הוא משחק נסיעה מהנה, קומפקטי ומושלם לשחק בו גם בנסיעה. עם 100 חידות מאתגרות שמגיעות בדרגות קושי שונות, אין מצב שמישהו הולך להשתעמם בחופשה! עליכם להניח את חלקי הפאזל המפותלים על לוח המשחק. הפינים הצבעוניים חוסמים את הדרך שלכם ואסור להניח חלק על אחד הפינים אלא אם הם באותו צבע – מדובר במשחק תעתע!

לאיזה גילאים המשחק מתאים? לגילאי 6 ומעלה.

IQ TWIST

#3 נסיעה טובה

נסיעה טובה, בדיוק כפי שהשם מרמז, הוא משחק קלאסי לקחת לחופשה, ועל הדרך הוא מפתח מיומנויות חשובות כמו ריכוז, פיתוח זיכרון וכושר הבחנה! הוא יעביר את הזמן שלכם בכיף בטיסה או בנסיעה ברכב – אווירה טובה מובטחת לכל המשפחה! אז איך משחקים? עליכם לנער את הקובייה ולהרים קלף.כעת, אתם צריכים למצוא את מה שמצויר על הקלף. תוכלו להפוך את זה למעין תחרות כשכל אחד מרים קלף ומנער את הקובייה – רק אם תצליחו למצוא את מה שמצויר על הקלף תוך 3 דקות הקלף יישאר ברשותכם. השחקן שיצליח לצבור הכי הרבה קלפים מנצח! 

לאיזה גילאים המשחק מתאים?  גילאי 5+

#4 ארנבים ושועלים

ארנבים ושועלים הוא משחק  חשיבה מושלם שמתאים לנסיעות – עליכם לעזור לארנבים לברוח מהשועלים! האם תוכלו לעזור להם להגיע למקום מבטחים? עליכם להשתמש בארנבים, פטריות ואפילו בשועלים כדי לקפוץ על הלוח ולהגיע למקומם בבטחה. המשחק ידרוש מכם יכולות תכנון, ראיה מרחבית ויפתח את היכולת לפתור בעיות, ישפר ריכוז ואת יכולת ההבחנה. אז קדימה, בחרו בחידה, הניחו את הארנבים, הפטריות והשועלים והתחילו לשחק!  המשחק והחלקים נשמרים על לוח המשחק עם מכסה.

לאיזה גילאים מתאים המשחק? גילאי 7 +

משחק ארנבים ושועלים

לפני שמחתימים דרכון – אורזים משחקי נסיעה של פוקסמיינד!

כמובן שאתם יכולים לקחת איתכם גם משחקים נוספים שאתם אוהבים, גם בגרסאות המוגדלות, ופשוט לשחק בבית מלון או בצימר אליו אתם נוסעים. אתם מוזמנים לגלוש באתר שלנו וליהנות ממגוון ענק של משחקי חשיבה, משחקי הרכבה, פאזלים, צעצועים ועוד.

משחקי נסיעה לילדים ללא ספק בעלי יתרונות רבים והם יוכלו לעזור לכם להעביר את הזמן במהלך החופשה בין המתנה להמתנה ולמלא את הטיסה או הנסיעה ברגעים מתוקים, עם המון צחוק וגיבוש לכל המשפחה. אנו בפוקסמיינד דאגנו לארוז לכם את המשחקים האהובים באריזות קטנות ונוחות שיכנסו לכל תיק נסיעה.

אם יש לכם עוד שאלות על משחקי הנסיעה שלנו אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל רגע, התקשרו אלינו: 03-909203, אם אתם רוצים להכיר מקרוב את כל משחקי פוקסמיינד לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...