לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים

משחקי הרכבה לגיל שנתיים – מדריך + המלצות שוות!

הורים לילדים קטנים? קרוב לוודאי ששמעתם את המשפט שילדים הם כמו ספוגים – זה נכון במיוחד לפעוטות. המצב העיקרי שדרכו הם לומדים הוא, זמן משחק. משחקי הרכבה לגיל שנתיים מאפשרים לילדיכם הרך לספוג וללמוד דברים חדשים, לפתח את היכולות הקוגניטיביות, המילוליות והחברתיות שלהם במרחב בטוח ונעים, מה שמאפשר להם לגדול בצורה מהנה ובריאה וגם לפתח את הכישורים שילוו אותם לאורך החיים.

האני מאמין שלנו בפוקסמיינד, הוא לאפשר לילדים לגדול ולהנות, בדרך הטובה ביותר, תוך כדי משחק, אחרי הכול מי מאיתנו לא אוהב לעצור את החיים, גם אם לרגע קט ולהנות משעת משחק שתכניס לחיים קצת צבע וצחוק? אז הנה כמה סיבות ממש טובות ללמה כדאי שיהיו לכם כמה משחקי קופסה לילדים על המדף בבית ואל תדאגו, הבאנו גם כמה דוגמאות למשחקים מדליקים במיוחד!

תוכן עניינים

אם היה לכם ספק קטן, אז כדאי שתכירו בעובדה הבאה – זמן משחק הוא דבר קריטי להתפתחות אופטימלית של הילדים שלכם, עד כדי כך שהוא הוכר על ידי האו"ם כזכות הנתונה לילדיכם מלידה! אתם כהורים וודאי רוצים להעניק לילדים את ההזדמנות הטובה ביותר לגדול בשמחה ולשמור על סקרנות שתוביל אותם להתפתחות מתמדת ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מלספק להם מגרש משחקים עשיר ובטוח.

משחקים לילדים ופעוטות חיוניים מאוד לרווחתם הקוגניטיבית, הפיזית, החברתית והרגשית. כמובן שחשוב לשמור על איזון בין זמן המשחק לבין פעילויות נוספות כמו הזמן לאכול, להתקלח או אפילו ללמד אותם לסדר את החדר, אבל היי, גם את זה אפשר לעשות תוך כדי משחק.

משחקי הרכבה לגיל שנתיים

אז מה היתרונות של משחקי הרכבה לגיל שנתיים?

גיל שנתיים הוא בדיוק הזמן שבו הילד שלכם מתחיל לגלות את העולם בדרך חדשה, דרך עצמו – אז הוא מגלה שיש דבר כזה "אני" עם רצונות וסקרנות אישית. דרך קיום אינטראקציות שונות הם מגלים שהם יכולים לשלוט בגוף ובכוח שלהם, כל זה קורה כמובן דרך משחק.

משחקי הרכבה לגיל שנתיים מאפשרים לילדים להשתמש ביצירתיות שלהם תוך כדי פיתוח מיומנויות חשיבהשונות וגם חיזוק הכוח הפיזי שלהם. משחק חשוב מאוד להתפתחות מוחית בריאה, פיתוח יכולות קוגניטיביות ורגשיות – המשחק מספק לילדים סביבה שבה הם יכולים לחקור ולפגוש את עצמם דרך פעילויות שונות, ליצור דברים חדשים, לכבוש את הפחדים שלהם ולפגוש בעוצמות הרגש העולות דרך המשחק.

לפעמים אנחנו, המבוגרים בטוחים שהעולם שלנו ושל הילדים נפרדים ושונים מאוד – אך יש לא מעט דברים מקבילים, אך ההבדל העיקרי הוא שאצלם רוב הפעולות הן התנסויות ממש ראשויות. ממש בדומה לנו המבוגרים, גם הילדים מפתחים בטחון עצמי דרך חווית היכולת שלהם, דרך התנסות מוצלחות יותר או פחות שמשחקי הרכבה לגיל שנתיים יכולים לספק להם. לדוגמה, כאשר ילדיכם יבנה בית מצורות שונות של מגנטים, הוא יתנסה בחוויית הבניה ויבין שהוא יכול ליצור ולאט לאט הוא יפתח את היכולת הזאת עד שהוא יבנה מבנים מורכבים אף יותר – דבר שיבנה וישפר את הבטחון שלו בעצמו באופן משמעותי, מדובר במהלך עצום שיבסס הערך העצמי שלו ויידחף אותו להתנסויות חדשות מבלי לפחד להיכשל.

משחקי פירוק והרכבה יכולים להעשיר את עולמם של ילדיכם בדרכים רבות, דרך נוספת היא פיתוח יכולות מוטוריות, דרך התנסות במשחקי קלפים לדוגמה, הם יכולים ללמוד על השימוש בכפות הידיים ובאצבעות שלהם, כמה חזק עליהם להחזיק ואילו תנוחות יכולות לסייע להם להחזיק את הקלפים, לשלוף קלף ואף להניח אותו בצורה הנדרשת לצורך המשחק.

זכרו, תפקידכם העיקרי כהורים לפעוטות הוא לתווך לילדים את העולם דרך תקשורת, לימוד ומשחק. אך חשוב לחנך וללמד את ילדינו הרכים גם לפי דרכם – אנחנו כמובן מתכוונים למשחק וכמה שיותר. אם אתם רוצים להעביר לילדיכם מסר או עקרון חשוב, משחקי חשיבה יוכלו לעזור לכם לעשות את זה, דרך יצירת גשר (המשחק) תוכלו ליצור חיבור מובן ובהיר בין העולם והשפה שלכם ולבין העולם הראשוני של ילדיכם הקטן.

עכשיו, אחרי שהבנתם למה ממש כדאי שהילדים שלכם ישחקו וכמה שיותר- הנה כמה דוגמאות למשחקי הרכבה לגיל שנתיים שייקחו את חווית הילדות של הקטנים שלכם כמה צעדים קדימה:

#1 סמארטמקס – רכבת החיות הראשונה שלי

משחק הרכבה מגנטי עם רכבות וחיות שימגנטו את הילדים שלכם בלי הפסקה!                       

משחק צבעוני ועשיר המכיל 22 חלקי משחק שונים, יאפשר לילדכם ללמוד ולהתנסות במשיכה ובדחייה של החלקים המגנטיים ולבנות איתם אינסוף מבנים מורכבים ופשוטים גם יחד בהתאם לגיל ולרמת ההתפתחות של ילדיכם, מה שהופך אותו ללא פחות ממעולה למשחק בקבוצה בה יש ילדים בגילאים שונים. ואם זה לא מספיק, אתם הולכים גלות שאפשר וכייף לשחק בסמארטמקס גם לבד!

אילו מיומנויות הוא מפתח? המשחק מצוין העשרת הדמיון, לפיתוח מוטוריקה עדינה, ראייה רב ממדית, יכולת ריכוז ותיאום בין הידיים לעיניים.

משחקי הרכבה לגיל שנתיים רכבת
#2 סמארטמקס למתחילים פלוס

משחק הרכבה צבעוני ומגוון שיאפשר לילדיכם לגלות עולם שלם של צורות וגדלים לגמרי בעצמם! המשחק מכיל 20 חלקי מגנטים בצורות שונות, באמצעותם ילדיכם הקטנים יכולים להתחיל להתנסות בחוויית בנייה שתמגנט אותם לחקור ולנסות דברים חדשים, בזמן שהילדים הגדולים יוכלו לבנות מבנים מורכבים הקטנטנים יוכלו להתנסות בבנייה בקצב שלהם. המשחק מתאים לגילאי שנה ומעלה ומאפשר למידה ראשונית בסביבה נוחה, יצירתית ונעימה.

אילו מיומנויות הוא מפתח? מצוין לפיתוח מוטוריקה עדינה, תשומת לב וריכוז לפרטים, תיאום בין הידיים לעיניים ועוד.

משחק הרכבה טרקטור לגיל שנתיים
#3 סמארטמקס הטקרטור הראשון שלי

משחק הרכבה צבעוני ועשיר שיספק לילדיכם עולם שלם של חקירה! 22 חלקי מגנטים בגדלים וצורות שונים, המשחק של המשיכה והדחייה של המגנטים יספקו לילדיכם שעות של הנאה, בניית מבנים, פירוק והרכבה מחדש והכל באווירה כפרית ומשמחת. העניקו לילדיכם חוויה חקלאית ומרתקת שתפתח את הדמיון והשפה שלהם תוך כדי תנועה. המשחק מתאים לגילאי שנה ומעלה.

אילו מיומנויות הוא מפתח? המשחק יסייע בפיתוח ראייה רב ממדית, מוטוריקה עדינה, יכולות ריכוז ושפה עשירה.

#4 סמארטמקס חיות ספארי

בואו לגלות את עולם החיות המגוון, להעשיר את הדמיון ולבנות בלי סוף! משחק שיגרה את הסקרנו של ילדיכם ויעשיר את הדמיון שלהם. עם 18 חלקי חיות בצורות וצבעים שונות, איתם ניתן לבנות מבנים מורכבים וצורות שונות וללמוד על בעלי החיים בדרך מהנה ומרתקת. מתאים לגילאי שנה ומעלה, ניתן לשחק ביחידים ובקבוצות – מצוין לשלבי התפתחות שונים.

אילו מיומנויות הוא מפתח? מצוין לעשרת הדמיון, פיתוח ראייה תלת ממדית, מוטוריקה עדינה, סבלנות ומעודד סקרנות ויצירתיות.

איזה משחקי הרכבה מתאימים לגיל שנתיים
#5 סמארטמקס ערכת בניה XXL

ערכת בנייה גדולה במיוחד שתמגנט את ילדיכם להרבה מאוד זמן! 70 חלקים צבעוניים ונוחים לבנייה, מתאים לגילאי שנה ומעלה, למגוון רמות התפתחות את המשחק הזה אפשר לשחק בקבוצות מתאים גם ליחידים. החלקים הגדולים מצוינים לשלבי הגילוי והיצירה הראשוניים של ילדיכם הקטנים, מאפשרים אחיזה נוחה ומותאמת.

אילו מיומנויות הוא מפתח? המשחק יעשיר את הדמיון של  ילדיכם, יעודד אותו לגלות ולהתנסות בדברים חדשים, מפתח מוטוריקה עדינה ותיאום בין הידיים לעיניים.

אנחנו מזמינים אתכם להתקדם תוך כדי תנועה

כולנו אוהבים לשחק לפעמים, ועבור ילדים בני שנתיים שרק מתחילים לגלו את העול משחוץ להם, מדובר בפעולות שיכולות להיות ההבדל בין ילדים סקרניים ובטוחים בעצמם לבין ילדים מופנמים וחסרי בטחון.

משחקי הרכבה לגיל שנתיים יאפשרו לילדיכם לגלות ולחקור את עולמם, המתפתח ומשתנה מדי יום! בהנאה אינסופית  ותוך פיתוח מיומנויות חשובות כמו, בטחון עצמי, דמיון ויכולות קוגניטיביות.

אצלינו בפוקסמיינד תתמצאו את המשחקים הטובים והאיכותיים ביותר להתפתחות בריאה של הקטנטנים שלכם. למידע נוסף על משחקי הקופסא שלנו לחצו כאן. 

אולי יעניין אותך גם

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...