חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תפוס תנוצה

תפוס נוצה

מירוץ תרנגולים המשלב ריכוז וזיכרון!

התקדמו מביצה אחת לשניה על ידי שימוש בזיכרון חזותי.

השחקן בעל הזיכרון החד ביותר ידלג מעל התרנגולים האחרים, ימרוט את נוצותיהם ויזכה במרוץ.

התרנגול שישאיר את שאר התרנגולים ללא נוצות – ינצח!

 

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי זכרון ותפיסה חזותית
תכולה: 24 ביצים, 12 מתומנים, 4 תרנגולים, 4 נוצות
פיתוח מיומנויות: פיתוח מיומנויות זיכרון ותפיסה חזותית
2-4משתתפים
גילאי4+
15 דקות

איך משחקים

1
תפוס נוצה
מערבבים את כל כרטיסי המתומנים ומניחים אותם במרכז השולחן. מסדרים את כל כרטיסי הביצים על השולחן בעיגול מסביב לכרטיסי המתומנים. מניחים את התרנגולים במרחקים שווים זה מזה, ותוקעים בזנבם נוצה בצבע זהה.
2
תפוס נוצה
מתקדמים על מסלול הביצים כאשר מצליחים לנחש היכן מסתתר האיור הזהה לזה שעל הביצה הבאה במסלול בין המתומנים ההפוכים. מותר להפוך רק אחד. הצלחתם-התקדמתם.
3
תפוס נוצה
במידה ועקפתם תרנגולת אחרת-מרטתם לה את הנוצה, ולקחתם אותם לעצמכם.אם מרטתם את כל נוצות היריבים ניצחתם במשחק.

אולי יעניין אותך גם

תארו לכם מפלצת!

האם אתם אמיצים מספיק כדי ליצור מפלצת? השלימו כמה שיותר מפלצות על ידי תיאור חצי המפלצת שלכם לשחקנים שבידיהם החצי השני. ניתן להשתמש בקלפים במגוון דרכים לחיזוק ההבעה התקשורתית, יכולת ההקשבה והזיכרון – תוך כדי משחק בכיף ובהנאה!

2-4 משתתפים

לגיל 4+

גרסת מספרים וקוביות

משחק הקלפים הוותיק והאהוב חתחתול בגירסה חדשה עם לוח וקוביות. כעבור למעלה מ-20 שנה מאז יצא לראשונה חתחתול המקורי לשוק, כעת משיק הממציא ג'ק דגנן משחק לוח בגירסה חדשה של מספרים וקוביות, המשלב קבלת החלטות והערכת סיכון-סיכוי! בזכות האפשרות לבחור בכל תור כמה קוביות להטיל, תלמדו שפעמים רבות בחירותיכם משתלמות, ובפעמים אחרות הן מתפספסות עם המזל!

2-5 משתתפים

לגיל 6+

הטילו את הקוביות. ספרו סיפור.

הטילו את הקוביות וצרו על פי האיורים שלהן סיפורים משלכם! יש אין סוף אפשרויות לסיפור בקוביות, ובכולן תיהנו משעות של כיף יצירתי לכל גיל. במשחק הזה יש רק חוק אחד: אין בו תשובות לא נכונות. המשחק מתאים כסיפור לפני השינה, לסיפורים בנסיעה, לתרגול הבעה והקשבה, כהשראה ליצירתיות או כדי "לשבור את הקרח" במפגשים חברתיים.   איך משחקים? במשחק עם חברים ובני משפחה, כל אחד בתורו יהיה המסַפֵּר. המסַפֵּר הראשון מטיל את 9 הקוביות. כדאי להתחיל את הסיפור ב"היהֹ היה" ולהמשיך עם סיפור שמקשר בין כל 9 האיורים שבפיאות העליונות של הקוביות. התחילו באיור הראשון שמושך את תשומת לבכם. כדאי להשתמש ב-3 קוביות לפתיחת הסיפור,  3 נוספות לאמצע הסיפור, ו-3 הנותרות לסוף הסיפור.  במשחק הזה יש רק חוק אחד: אין פה תשובות לא נכונות.  
  • מומלץ על ידי מכון אדלר

1+ משתתפים

לגיל 6+

כיף כפול בקלפים

4 משחקים ב-1 מצאו תרגילי כפל בין הקלפים התואמים. הראשון שמכריז על התרגיל הנכון מקבל את 2 הקלפים. השחקן שצובר את מספר הקלפים הגבוה ביותר – הוא מלך הכפל! תרגלו את לוח הכפל בעזרת משחק מהנה. מולטיX

2-4 משתתפים

לגיל 7+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.