לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים

הילדים מכורים להארי פוטר? 6 משחקי הארי פוטר שאתם חייבים להכיר 

אם גם הילדים שלכם מחכים בקוצר רוח למכתב שלו מהוגוורטס, או חולמים בהקיץ על רציף 9 ושלושה רבעים, גמדוני בית, גובלינים, שיקויים והרפתקאות בטירה הקסומה – אז הפוסט הבא בשבילכם 😊 אנחנו בפוקסמיינד דאגנו לרכז לכם את כל משחקי הקופסא השווים של הארי פוטר! בין אם אתם מתכננים לערוך מסיבת יום הולדת בז'אנר של הוגוורטס, או שסתם מתחשק לכם להפתיע את ילדיכם עם מתנה מיוחדת ומהנה, משחקי הארי פוטר שלנו זו דרך נפלאה להעשיר את עולם ילדיכם בהמון דמיון, קסם וחשיבה מחוץ לקופסא!

אחרי הכול, כולנו יודעים כי הדרכים הטובות ביותר ללמוד ולפתח את המיומנויות של ילדים ומבוגרים כאחד זה באמצעות שימוש במשחקים ונרטיבים. משחקי הארי פוטר מוצאים את השילוב המושלם בין שני אלו – בשונה מהארי פוטר, רוב האנשים צריכים למצוא את האיזון והעשייה בחיים בדרכים שונות מאשר השימוש בשרביט, כדי לבצע קסמים. למרבה המזל יש הרבה דרכים לצלול לתוך העולם של הארי פוטר מבלי ללמוד תעלולי קסם! ניתן לשחק את משחקי הלוח של הארי פוטר פעמים רבות, לאתגר את קבוצות הגיל של השחקנים ולנצל קורטוב של קסם אישי בצורה יצירתית. אז אם אתם מוכנים, אפשר ללחוש את מילת הקסם ולהתחיל לשחק! 

תוכן עניינים

משחקי הארי פוטר לילדים

באתר של פקסמיינד תוכלו למצוא את משחקי קופסא חדשים של הארי פוטר,  שאולי חלקכם כבר מכירים ואוהבים, ואם הם חדשים לכם אז מה טוב! תוכלו ללמוד כמה תרגילים שבהחלט יוכלו לסייע לכם לשפר מיומנויות רבות כמו, פיתוח ראייה חזותית, בניית אסטרטגיה שיפור הזיכרון וגם לא מעט סבלנות – כי ככה זה כשמשחקים בקבוצה.

בין אם אתם מחפשים לרענן ולשכלל את אוסף המשחקים שלכם, או פשוט להוסיף נגיעה של קסם – אם תמשיכו לגלול, תגלו כמה ממשחקי הלוח הטובים ביתר בנושא הארי פוטר, ואין צורך בכישוף זימון, הוא יגיע עד אליכם במהירות, ממש כמו קסם!

6 משחקי הארי פוטר שווים במיוחד להנאה מזמן משפחתי איכותי ומלמד

#1 פליפולו – הארי פוטר

משחק קופסה של הארי פוטר על דורי ומהנה במיוחד, רוצים לנצח? עליכם לשמור על ראייה חדה, תשומת לב ומהירות תגובה. בתוך הקופסה תגלו לוחות משחק צבעוניים, אריחים ושלל דמויות שכולנו אוהבים שחולקות את עולמו של הקוסם הארי פוטר. עליכם לנסות לפענח באיזה אריח כדאי להשתמש כדי למלא את לוחות המשחק ולנצח.

ממש כמו בעולמם של הקוסמים – אם זה נשמע לכם פשוט, כדאי שתתכוננו, כי מחכים לכם לא מעט אתגרים בדרך, אבל זה לא הולך לעצור אתכם מלהתמכר! 

מדובר במשחק הארי פוטר משפחתי שכולו פיתוח ישראלי! 

פוליפולו הארי פוטר מתאים ל- 1 עד 4 משתתפים וניתן לשחק בו מגיל 5 ומעלה. כל סיבוב של משחק אורך כ- 15 דקות של הנאה 😀

מה בקופסה: 4 סטים הכוללים 12 אריחים בצורת חיות, 6 לוחות דו-צדדיים.

פיתוח מיומנויות: המשחק המצוין לשיפור ההבחנה החזותית, מציאת פתרונות לשלל בעיות ואתגרים, שיפור הזיכרון והתפיסה החזותית.

כללי המשחק

  • מחלקים לכל משתתף 12 אריחים בעלי דמויות דו צדדיות בעלות מסגרת שחורה.
  • עכשיו אפשר להפוך את הלוח ולהחיל להציב את האריחים במקומות במתאימים להם על גבי הלוח.
  • השחקן הראשון שמצלי להציב את כל אריחי הדמויות המקומות הנכונים על הלוח – מנצח! 
משחק חשיבה של הארי פוטר
משחקי קופסא של הארי פוטר לילדים

#2 דאבל הארי פוטר

משחק קלפים עשיר המכיל חמישה משחקים שונים בקופסה אחת!  האם אתם מוכנים לגייס את המהירות, תשומת הלב וההבחנה שלכם כדי לנצח? דאבל הארי פוטר מציע לכם 55 קלפים ייחודים, כאשר על כל קלף תמצאו 8 סמלים מעולמם של הקוסמים, בין כל זוג קלפים יש סמל משותף – עליכם למצוא את אותו הסמל הכי מהר שאפשר לפני שהשחקנים האחרים יגלו אותו.

מצוין כבילוי לזמן משפחתי או עם חברים , ניתן לשחק 2 עד 8 שחקנים ומתאים לגילאי 6 ומעלה.

מה בקופסה: 55 קלפי משחק

פיתוח מיומנות: מפתח מהירות תגובה, הבחנה ותשומת לב וריכוז

כללי המשחק:

  • בכל סיבוב על המתמודדים להפוך ולחשוף את הקלף שלהם באותו הזמן, ולאחר מכן עליהם להתבונן היטב בקלף המרכזי ולנסות לאתר את הקלף עם הסמל שזהה לקלף שלהם.
  • המתמודד שיצליח לזהות את הסמל המרכזי הזהה לקלף שלו לפני כולם, צריך להכריז את בקול את שם הסמל והוא יכול לקחת את הקלף אליו ולהניח אותו על גבי הקלף שלו. כך השחקן גם זוכה בקלף נוסף וגם חושף קלף חדש במרכז הערימה. כך ממשיכים לשחק עד שכל הקלפים בערמה המרכזית נאספים על ידי שאר השחקנים.
  • כאשר כל הקלפים המרכזיים נלקחים על ידי השחקנים, המשחק נגמר – המנצח הוא מי שצבר הכי הרבה קלפים! 

אולי יעניין אותך לקרוא על יום הולדת הארי פוטר – פוסט של רעיונות והשראה>> 

#3 הארי פוטר – אתגר הוגוורטס

המשחק הבא הולך לאתגר ולבחון את יכולות הזיכרון שלכם! רק הקוסמים האמיצים ביותר יכולים לעבור אותו, מוכנים? עליכם להסתובב ברחבי הוגוורטס ולאסוף כמה שיותר אריחים! אולי זה נשמע לכם קלי קלות, אך עליכם להפוך את האריחים על פניהם, כאשר יש שבע שורות היוצרות ריבוע ועוד שבעה טורים. אתם יכולים להפוך כמה אריחים שאתם רוצים, או עד שתרצו או תצטרכו לעצור. אם החלטתם לעצור אתם רשאים לאסוף את האריחים שהפכתם.

משחק חברה מהנה, שניתן לשחק בזוגות או בקבוצות של עד 5 שחקנים, מתאים לגילאי 5 ומעלה.

מה בקופסה: 58 אריחים המגלמים דמויות שונות מעולמו של הארי פוטר.

פיתוח מיומנות: מצוין לפיתוח הזיכרון והתפיסה החזותיים

כללי המשחק:

  • בשלב הראשון ערבבו את האריחים היטב ולאחר מכן הציבו כשפניהם כלפי מטה, בשבע שורות כך שתתקבל צורת ריבוע.
  • המטרה של כל מתמודד היא לאסוף כמה שיותר סטים של אריחים. על כל אריח תמצאו תמונה, מתחת לתמונה יש עיגול בצבע שחור עם מספר המסמל את כמות האריחים הנכנסים בתוך הסט, לכל אריח נושא מספר נקודות שונה.
  • מתי תדעו שמשחק נגמר? כאשר הלוח יתרוקן מכל האריחים ורק אריחי וולדמורט יישארו לבדם על גבי הלוח. המתמודד שיצבור את כמות אריחי הארי פוטר הגדולה ביותר יזכה במשחק ויקבל גם את אריחי וולדמורט. אם שני שחקנים מגיעים למצב של תיקו בצבירת אריחי הארי פוטר, משאירים את אריחי וולדמורט על השולחן ומחשיבים בספירה רק את אריחי הארי פוטר – השחק שצבר הכי הרבה אריחי הארי פוטר ינצח ויקבל גם את אריחי וולדמורט.
משחק הארי פוטר לילדים
ספר ושרביט במשחקי הארי פוטר

#4 9 בריבוע הארי פוטר

הגעתם לממלכת החשיבה האתגרית – אחרי שתעברו אותה תוכלו להיכנס לעולמם של הקוסמים! פאזל ייחודי המשלב מיומנויות חשיבה שונות שיסייעו לכם לחבר את תשעת החלקים המרכיבים ארבע דמויות או סמלים – אם הרכבתם את הפאזל בהצלחה אז תקבלו ריבוע הכולל את כל הכרטיסים. (זה יוצר למעשה, שלושה כרטיסים לאורכו של הריבוע ושלושה לרוחבו של הריבוע) – עליכם לוודא של הדמויות והסמלים של הארי פוטר יופיעו בשלמותם. חושבים שתצליחו להשלים את המשימה?

בסופו של המשחק אתם צריכים לקבל ארבעה דמויות או סמלים. עליכם להתאים לכל כרטיס כרטיסים נוספים שיקיפו אותו.

משחק מקסים לכל המשפחה, ניתן לשחק בו לבד או בקבוצות. מתאים לגילאי 6 ומעלה.

קטגוריה: משחקי חשיבה

מה בקופסה: 9 אריחי פאזל המאוחסנים בקופסת מתכת.

פיתוח מיומנות: מפתח את יכולות הריכוז, מסייעת בפתרון בעיות ומעודדת חשיבה לוגית.

למעבר כל משחקי החשיבה של פוקסמיינד לחצו כאן.  

#5 פאזל 3D – הארי פוטר והדוויג

פאזל עוצר נשימה ומיוחד מבית PRIME 3D אחרי שתרכיבו את הפאזל תוכלו להסתכל עליו מנקודות מבט שונות ולגלות שהתמונה משתנה. חלקי הפאזל עבים במיוחד ומנוילנים, כך שהם איכותיים ונוחים להרכבה. מעולה לחידוד הראייה המרחבית, שיפור המוטוריקה העדינה ויכולות הריכוז.

אם אתם חובבי הז'אנר והפאזלים – אתם הולכים להנות מזמן עם עצמכם או עם המשפחה. ניתן לשחק ביחידים או בקבוצות, מתאים לגילאי 6 ומעלה.

קטגוריה: פאזלים לילדים 

מה בקופסה: 300 חלקי פאזל

גודל הקופסה: 21X5X25 ס"מ

גודל הפאזל בשלמותו: 61X64 ס"מ

 

פאזל של הארי פוטר באתר פוקסמיינד
משחקי הארי פוטר לילדים בפוקסמיינד

#6 פאזל 3D – הארי, הרמיוני ורון

גיבורי הוגוורטס מגיעים אליכם בצורת פאזל תלת ממדי ייחודי ומרהיב מבית PRIME 3D! פאזל המכיל 300 חלקים עבים, מנוילנים, עמידים ואיכותיים. אחרי שתרכיבו אותו תקבלו את תמונת השלישייה המופלאה הזו שגם תשנה צורה אם תסתכלו עליה מזוויות שונות. ניתן למסגר ולתלות בחדר השינה של הילדים כפריט דקורטיבי.

יכול לשמש כמתנה נהדרת או כמשחק משפחתי מהנה ומלמד – מצוין לפיתוח ראייה המרחבית, שיפור יכולות הריכוז והמוטוריקה העדינה.

ניתן להרכיב ביחידים ובזוגות, מתאים לגילאי 6 ומעלה.

קטגוריה: פאזלים לילדים 

מה בקופסה: 300 חלקי פאזל

גודל הקופסה: 21X5X25 ס"מ

גודל הפאזל בשלמותו: 61X64 ס"מ 

פוקסמיינד – מכניסים קסם למשחק!

אנחנו בפוקסמיינד יודעים שהכי נעים ואפקטיבי ללמד ולחנך את הילדים שלנו דרך סיפורים ומשחקים – ואם ניתן לשלב את שני הכלים האדירים הללו, אז מה טוב! משחקי הארי פוטר משלבים בין פיתוח מיומנויות שונות כמו, זיכרון חזותי, מוטוריקה עדינה, תשומת לב לפרטים, ריכוז ועוד, החיוניים במיוחד להתפתחות בריאה ונכונה של הילדים שלכם.

משחקי הקופסה שלנו עומדים בתווי התקן הגבוהים ביותר, איכותיים ועמידים – לחוויית משחק שנשמרת לאורך זמן. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון משחקי הארי פוטר ועוד רבות וטובות, ואם אהבתם אתם יכולים להזמין אותם עד לפחת הבית. פוקסמיינד – ככה זה כשמשחקים.

אולי יעניין אותך גם

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...