לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
דרמה בפיג'מה

דרמה בפיג'מה

נסו לנחש מה כל אחד לובש

המשפחה המלכותית מתכוננת ללכת לישון, אבל בעיה קטנה צצה – איזו פיג'מה ילבשו היום? בזמן שהם נכנסים ויוצאים ממיטותיהם ומחליפים פיג'מות, רוח הרפאים מגיעה לטירה, וכולם מתחבאים מתחת לשמיכה. אבל…
לאיזו מיטה עבר המלך? האם המלך או הנסיכה החליפו לפיג'מה כחולה? אולי שניהם?
מי שם לב לכל הפרטים הקטנים האלה? משחק שדורש ריכוז ותשומת לב מרביים, מכיוון שבני המשפחה המלכותית אוהבים להחליף את הפיג'מות שלהם ולהחליף ביניהם את המיטות שוב ושוב.

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי זכרון ותפיסה חזותית
תכולה: 5 מיטות , שמיכה, 36 מטבעות זהב, 6 אסימוני ג'וקר, 50 קלפים: בני משפחת המלוכה – 5 סטים של 8 קלפים, 3 ג'וקרים, 7 רוחות רפאים
פיתוח מיומנויות: פיתוח מיומנויות זיכרון, תפיסה חזותית
3-6משתתפים
גילאי6+
15 דקות

איך משחקים

1
PYJAMA-DRAMA00
ראשית, הניחו את המיטות זו לצד זו במרכז השולחן. השחקן המבוגר ביותר מקבל את השמיכה. ערבבו את הקלפים היטב והניחו אותם הפוכים במרכז השולחן כך שכל השחקנים יוכלו להגיע אליהם. הניחו את מטבעות הזהב הפוכים לצד הקלפים וחלקו לכל שחקן אסימון ג'וקר אחד.
2
PYJAMA-DRAMA01
בזה אחר זה השחקנים לוקחים קלפים מהקופה ובהם דמויות מהמשפחה המלכותית. כל שחקן לוקח קלף אחד, הופך אותו ומניח את הדמות שבקלף על מיטה שבה כבר מונחת אותה דמות. לדוגמה, המלך יונח על גבי מלך, והכלב יונח על קלף אחר של כלב. בכל הנחה של קלף משתנה צבע הפי'גמה של הדמות.
3
PYJAMA-DRAMA02
כאשר בן משפחה חדש מונח על מיטה ריקה ליד מיטה תפוסה, מחליפים בין המיטות, והמיטה של בן המשפחה החדש עוברת לקצה הימני בשורת המיטות. המיטות מונחות תמיד זו לצד זו ובאותו כיוון.

אולי יעניין אותך גם

משחק קלפים מדויק

משחק קלפים מאתגר בו השחקנים מתרגלים פעולות של חיבור וחיסור כדי לזכות בכמות הקלפים הגדולה ביותר. כל המשחק סובב סביב המספר 10, מי שקולע בול, יוצא גדול! מי שמפספס מסתכן בהפסד. מש/חק קליל ומשעשע בו המשתתף צריך להפעיל שיקול דעת ויכולת אסטרטגית על מנת לנצח. השתמשו בקלפיםבחוכמה כדי לטמו ן ליריבים מלכודות ולסלול את דרככם לנצחון מוחץ!

2-8 משתתפים

לגיל 5+

משחק עתיק של אבנים חכמות

משחק אסטרטגיה עתיק לשני משתתפים. המשחק מכיל לוח בו קופה ושש גומות לכל משתתף. מטרת המשחק לאסוף מספר רב יותר של חרוזים בקופה שלך. למשחק שני חוקים פשוטים, התכנון והחשיבה תלויים במשתתף.

2 משתתפים

לגיל 6+

משחק אדיר של זיהוי מהיר

משחק קוביות מותח ומאתגר בו כל השחקנים זורקים את הקוביות שלהם בו-זמנית, ומנסים להיות הראשונים למצוא את הצורה או הצבע עם הכי הרבה מופעים. ברגע שהצליחו קוראים בשם הצבע או הצורה, והופכים את שעון החול. לאחר מכן יש לשאר המשתתפים 10 שניות לנסות ולמצוא צרוף שמופיע מספר פעמים גדול יותר. אבל שימו לב לטוויסט! זיהוי של שתי קוביות זהות בצבע ובצורה יבטיח ניצחון מיידי בסיבוב. מצב כזה נקרא “טקמצ’י”. הראשון שנותר ללא קוביות – מנצח במשחק. משחק פשוט, מהיר וכייפי לכל המשפחה!

2-4 משתתפים

לגיל 6+

תארו לכם מפלצת!

האם אתם אמיצים מספיק כדי ליצור מפלצת? השלימו כמה שיותר מפלצות על ידי תיאור חצי המפלצת שלכם לשחקנים שבידיהם החצי השני. ניתן להשתמש בקלפים במגוון דרכים לחיזוק ההבעה התקשורתית, יכולת ההקשבה והזיכרון – תוך כדי משחק בכיף ובהנאה!

2-4 משתתפים

לגיל 4+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...