לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים

מה עושים בחורף עם הילדים? רעיונות למשחקים ביום גשום

למרות שרובנו אוהבים ימי קיץ חמים ושמשיים עם אוויר צח – לפעמים, אנחנו יכולים להיתקע בבית עם הילדים – בין אם זה נובע ממזג אוויר סגרירי, שביתה בבית ספר, הילד חולה או כל סיבה אחרת. ברגע שילדיכם בבית, זה יכול להיות מתכון גמור לכאוס, במיוחד אם אתם לא מוכנים. זו הסיבה שתמיד טוב להחזיק במאגר פעילויות ומשחקי קופסא לילדים מוכנים בשלוף! בפוסט הבא ריכזנו לכם מגוון רחב של רעיונות לפעילויות בחורף לילדים, בדגש על משחקים חכמים של פוקסמיינד שיוכלו להעביר לכם שעות עם מקסימום הנאה. אז בואו נצא לדרך 😊

תוכן עניינים

אנחנו יודעים, אין ספק שבמצב בו יש סופה או גשם זלעפות, הכי מפתה זה לתת לילד פשוט כמה שעות מסך – בין אם זה בטלוויזיה, במחשב או בסמארטפון. פעם אחת זה נחמד, אבל אם זה הופך להיות הרגל יש לכך המון השפעות שליליות במיוחד לטווח הרחוק. בסופו של יום, אתם  צריכים להסתכל על זה יותר כהזדמנות לזמן איכות משותף עם ילדיכם – ועם אפשרות לפתח להם מיומנויות חשובות לחיים, למלא אותם ברגעים של סקרנות, למידה לצד הנאה🌧

משחקי קופסא לחורף ולימים גשומים - ההמלצות הכי שוות לשנת 2024

הרבה הורים ממש "שוברים את הראש" מתי שהם מחפשים פעילות חורפית לילדים בימים קודרים. אבל החדשות הטובות הן, שיש פתרון יחסית פשוט – והוא מספק מגוון ענק של יתרונות: משחקי קופסה! משחקי הקופסה של פוקסמיינד יאפשרו לכם להעביר שעות רבות בהנאה, לא רק שהם יכניסו כיף וצבעוניות לכל יום קודר, אלא הם גם יוכלו לפתח מיומנויות רבות ולתרום להתפתחות של ילדיכם. לדוגמה – תוכלו לבחור באחד ממשחקי החברה שלנו שבונים מיומנויות חשיבה כמו חשיבה אסטרטגית, פיתוח יכולת קבלת החלטות, זיכרון, קשב וריכוז ועוד. בנוסף, המשחקים שלנו מגיעים בדרגות קושי שונות, ככה שילדיכם לא ישתעמם בקלות. הבאנו לכם כאן את המשחקים הטובים ביותר לחורף 2023, תוכלו לקרוא על כל אחד מהמשחקים בהרחבה בדפי המוצר שלהם.

 חלומות 2מלכות במשימה

אם אתם מכירים את המשחק המקורי חלומות – אז אתם הולכים לאהוב את המשחק הבא. תתכוננו להעביר שעות של הנאה גם בימים גשומים, עם מלכת החביתיות, מלכת החיפושיות וחברותיהן שחוזרות עם דמויות חדשות ועם משימה מאתגרת יותר: להציל את המלכים!

במשחק עליכם לשחק עם המלכות ולהציל את המלכים מהצרות והסכנות שהם נקלעו אליהם. עליכם לצרף למלכות את הידידים המשוטטים ביער כדי שיוכלו לעזור להן במשימת הצלת המלכים, אך היזהרו מהגמדים השובבים, הערבות המנמנמות והמכשפות המחליפות! הצילו כמה שיותר מלכים ותוכתרו לגיבורים המלכותיים!

איך משחקים?

בשלב הראשון עליכם לסדר את הקלפים כפי שמפורט בהוראות. ראשית ערבבו את הקופה והניחו אותה עם הפנים כלפי מטה במרכז השולחן. בשלב הבא, משכו את הקלף העךיון והניחו אותו כשפניו כלפי מטה. זו תהיה הערימה של הקלפים המשומשים. חלקו לכל שחקן אביר והניחו את האבירים במעמד שלהם.

בשלב הבא, הטילו את הקובייה ופעלו בהתאם לתוצאה. השתמשו בכל קלפי הפעולה המיידית ברשותכם בסדר שתבחרו, את שאר הקלפים שקיבלתם הניחו גלויים לפניכם, וצרו את הממלכה שלכם. אתם יכולים לבצע פעולות נוספות באמצעות הקלפים שבממלכה שלכם כדי לקבל קלף ידיד ביער, להעיר את המלכות הרדומות או להציל את המלך. בסוף התור שלכם מותר לכם להחזיק בממלכתכם עד 5 קלפים

בעזרת הקלפים שבממלכתכם תוכלו: ליצור משוואה חשבונית כדי לקחת קלף ידיד ביער ממרכז השולחן לממלכתכם * לזרוק זוג קלפים זהים כדי להעיר את כל המלכות הרדומות שלכם * לזרוק ספר כישופים כדי לקחת קלף מספר מערימת הקלפים המשומשים * להציל מלך בעזרת מלכה וידיד ביער שתואם לה. המשחק מסתיים כאשר אחד השחקנים הציל את מספר המלכים הנדרש לפי כמות השחקנים. 

 

בואו לקרוא את הביקורת שלנו על משחק חלומות >> 

משחק חלומות
משחק אריחי הקסם

אריחי קסםמשחק אסטרטגיה של אריחים עתיקים

אריחי קסם הוא משחק חורף נפלא שמיועד בעיקר לילדים בני גיל 7 + והוא משחק אסטרטגיה שמשלב מגוון עולמות – חשיבה אסטרטגית ותפיסה חזותית. המטרה הגדולה? אל תשאירו אף אריח במקום!

במשחק הילדים הולכים לגלות 9 אריחים מסתוריים שמונחים בתבנית. עליכם לסדר אותם בצורה שיהיו תואמים לתבנית שבקלפים שנמצאים בידיכם. שימו לב – בכל תור שהזזתם או הפכתם אריח תצטרכו לוותר על הקלף. עליכם לצבור כמה שיותר נקודות.

איך משחקים?

בשלב הראשון יש לסדר 9 אריחים דו צדדים באופן אקראי על השולחן בסידור של 3X3. חלקו לכל שחקן ארבעה קלפים וקלף מפתח אחד. הניחו את הקלפים שנשארו בערימה מעל סידור האריחים.

בכל תור תוכלו לבצע סוג אחד של פעולות מתוך 3 האפשרויות הבאות וזאת בהתאם למספר הקלפים שברשותכם: שינוי סדר האריחים/הפיכת אריחים או זכייה בנקודות או דילוג על תור.

כל קלף מציג סידור אריחים שונה ומספר נקודות. כדי שתוכלו לזכות בנקודות המצוינות על הקלף עליכם להתאים בין הדוגמאות של האריחים והכיוון כפי שהם מופיעים על גב הקלף לבין האריחים בסידור שעל השולחן. ברגע שאחד השחקנים מצליח לצבור מספר קלפים שמציין את סיום המשחק ספרים נקודות. מי שצבר את הכי הרבה -מנצח במשחק! 

נשמע מעניין? אולי תרצו לקרוא את הביקורת שלנו על משחק אריחי הקסם 

קוד הצבעמשחק חידות גאוני

קוד הצבע הוא דרך נפלאה להכניס צבעוניות ליום קודר! משחק חידות מהנה במיוחד לילדים שאוהבים האתגרים. במשחק עליכם להניח אריחים צבעוניים זה על גבי זה, ככה שתצרו את התמונה שמופיעה בכרטיס החידה. על כל אריח שקוף מופיעה צורה אחרת בצבע בולט. שימו לב לשילוב הצבעים והצורות וכן כיוון הנחה של כל האריח. כך תגיעו לפתרון במהירות.  

אנחנו אוהבים את המשחק הזה בגלל שהוא לא נמאס, והוא מגיע עם 100 אתגרים שונים בדרגות קושי משתנות שיכולות להעניק לכם שעות של הנאה.

איך משחקים?

בשלב הראשון בחרו חידה. אחר כך, עליכם לבחור את האריחים הנכונים שיוכלו לעזור לכם ליצור את הסמל שמופיע בחידה. ערמו אותם אחד על השני, על מחזיק האריחים. כאשר הצירוף שיצרתם תואם את מה שמופיע על כרטיס החידה – הצלחתם לפצח את הקוד! תוכלו לבדוק אם צדקתם בפתרון גם בסוף החוברת. 

קוד הצבע משחק חשיבה
מאצ' מדנס אקסטרים

מאצ' מדנס אקסטרים

אם הילדים שלכם אוהבים אתגרים אז המשחק הבא הוא בשבילם! משחק חשיבה ששם דגש על מהירות ותפיסה חזותית. איך משחקים? האמת שמאוד פשוט: עליכם להרכיב את הדוגמה שבכרטיס בעזרת 5 הבלוקים שלכם. המשחק הוא מהיר, מהנה ומתאים גם לילדים עם טווח קשב קצר. שימו לב שהוא טוב בעיקר ל1-2 משתתפים, אז אם אתם יותר כדאי אולי לחפש משחקי חברה נוספים.

 

תפוס ת'קשר – משחק חברתי מותח ומהיר במיוחד

תפוס ת'קשר הוא משחק נהדר כפעילות חורפית שיוכל להעביר לכם את הזמן בצורה מדהימה! במשחק כל המשתתפים צריכים בו זמנית לתפוס את הכרטיסים באמצעות תופסי וואקום מיוחדים. עליכם להיות הכי חדים ומהירים במשחק כדי לנצח. תפוס ת'קשר מפתח מגוון רחב של מיומנויות כמו מיומנות הבחנה, מהירות תגובה, תכנון ופתרון בעיות, תיאום עין-יד וחשיבה לוגית.

איך משחקים?

יש 2 דרכים עיקריות לשחק במשחק: בדרך הראשונה תוכלו לסדר את כרטיסי המאפיינים (הכרטיסים בצבע סגול) בריבוע במבנה של 4X4 כשהקלפים עם פנים מעלה, לפתוח בכל תור כרטיס עצמים אחד. בדרך השנייה, תוכלו לסדר את כרטיסי העצמים (הקלפים בצבע כתום באותה דרך, ולפתוח בכל תור כרטיס מאפיינים אחד. עליכם להחזיק את תופסני הוואקום שלכם, כדי להיות הראשונים שתופסים 2 כרטיסים הקשורים לכרטיס שנחשף. לעצמים יש מאפיינים שניתן לקשר אליהם. במהלך המשחק עליכם להשתמש ביכולות האסוציאטיביות על מנת למצוא מאפיינים ועצמים שקשורים זה לזה, ככה בעצם יוצרים את הסטים. לאחר כ-10 סבבים של המשחק, צריך לספור מי מהמשתתפים זכה בהכי הרבה סטים – הוא המנצח הגדול של המשחק. אם יש תיקו – יש לעשות עוד סבב משחק עד ששוברים את התיקו. 

 

לעוד משחקי קלפים נהדרים >

תפוס ת'קשר משחק קלפים מהנה
הינשופונים משחק שיתוף פעולה

הינשופונים- במשימה משותפת!

הינשופונים הוא משחק חשיבה נהדר שמתאים ל2-4 משתתפים. לא רק שהוא עלילתי ומהנה מאוד, הוא גם עובד על מיומנויות שונות כמו פיתוח חשיבה אסטרטגית, עבודה בשיתוף פעולה, פיתוח מיומנויות חברתיות ויוכל ללמד את ילדיכם לתכנן מהלכים בחוכמה.

במשחק עליכם לעזור לינשופונים החמודים לעוף בחזרה אל הקן, לפני שהשמש תזרח. בחרו צבע ועופו אליו! אם קיבלתם כרטיס של שמש, שימו לב…היא תזרח מהר יותר! אם תצליחו לעזור לינשופונים לחזור הבייתה לפני הזריחה – אתם תצליחו לנצח במשחק! וזה רק נשמע פשוט…מדובר במשימה מאתגרת במיוחד!

איך משחקים?

הינשופים יוצאים לטיול לילי ביער – במהלך הלילה הם נהנים ועושים חיים משוגעים, אבל באיזה שהוא שלב מגיע הזמן לחזור אל הקן. האם אתם תצליחו לעזור להם לחזור הבייתה בבטחה? המטרה של המשחק היא לעבוד בשיתוף פעולה עם כל המשתתפים, לכן אין כאן מנצח אחד, כולם נרתמים יחד כדי לצלוח במטרה המשותפת של כולם. אז בכל מהלך במשחק עליכם לחשוב איך תוכלו לעזור למשתתף אחר לקדם את המשחק.  

כל תור מורכב למעשה מ-3 שלבים. בשלב הראשון עליכם לבור כרטיס מבין שלושת הכרטיסים שאתם מחזיקים בידכם, ובסיום התור עליכם להעביר אותו לערמת הקלפים המשומשים. בשלב השני, עליכם להזיז את הינשוף או השמש בהתאם לכרטיס. בשלב האחרון, קחו כרטיס חדש.

כאשר כל הינשופים מצליחים להגיע אל הקן לפני שהשמש מגיעה לסוף המסלול שלה (שהמשמעות היא זריחה) זה אומר שניצחתם! אם השמש הגיעה לסוף המסלול לפני שכל הינשופים חזרו לקן, זה אומר שהשמש זרחה והפסדתם. 

קווירקל – משחק חשיבה מבריק של צבעים וצורות

אם אתם רוצים ללכת על בחירה הכי בטוחה – זה המשחק בשבילכם. הוא מכר יותר מ2 מיליון עותקים, רב מכר עולמי ועטור פרסים – בניהם הוא זכה בפרס מנזה היוקרתי (ארגון בינלאומי לבעלי IQ גבוה). עשינו לכם חשק? אז בואו להכיר מקרוב את המשחק הנפלא הזה.

קווירקל הוא משחק של התאמת צורה וצבע בשילוב עם אסטרטגיה. במשחק המשתתפים זוכרים בנקודות על ידי יצירה של שורות אריחים באותה צורה או באותו צבע. מי שמצליח ליצור שורה של 6 אריחים בצבע או בצורה זהים – זוכים בבונוס קווירקל.

איך משחקים?

זכו בנקודה אחת על כל אריח שנמצא בשורה. שחקן שהניח את האריחים שמופיעים באיור 1 זוכה ב4 נקודות.

השחק אחריו, מניח אריחים נוספים אבל שימו לב, חייב להיות בניהם מכנה משותף. באיור 2 מניח השחקן 3 אריחים עם איורים של ריבוע וזוכה ב-8 נקודות. 5 נקודות על הוספת אריח קיבוע אדום לאריחים הקיימים, ועוד 3 נקודות על יצירת שורה של ריבועים חדשה.

אפשר לזכות ב6 נקודות בונוס נוספות אם השחקנים מצליחים להשלים שורה של 6 אריחים. מצב כזה ייקרא קווירקל. 

 

לעוד משחקי אסטרטגיה >

משחק מפלצת הצבעים

מפלצת הצבעים- מה מרגישה היום מפלצת הצבעים?

מפלצת הצבעים תכניס לכם המון צבע ורגש גם לימים הכי קודרים וגשומים! מדובר במשחק פנטסטי לכל המשפחה, שמחזק מאוד את התקשורת הרגשית, מעודד שיח על רגשות ובאותה עת מלמד לשחק בשיתוף פעולה ומחזק מיומנויות חברתיות.

במשחק, מפלצת צבעים התעוררה מבולבלת והיא לא מבינה למה. כל הרגשות שלה מבולבלים, מעורבבים והיא צריכה להפריד כל רגש ולשים אותו במקומו. האם תצליחו לעזור לה? כדי לעזור לה, המשתתפים צריכים לחשוב על דברים שגורמים להם להרגיש עצובים, כועסים, שמחים, מפוחדים או רגועים ואז לספר לכולם במשחק מה הדברים האלו. זו הסיבה שהמשחק הזה הוא תרפיה רגשית ויכול לחזק ולהעמיק את הקשר בין כל המשתתפים.

איך משחקים?

בשלב הראשון, הניחו את לוח המשחק על השולחן, את מטבעות הרגש כל אחד במקומו בהתאם לצבע. הניחו את מפלצת הצבעים ואת הילדה יחד בנקודת ההתחלה (הוורודה) הניחו את הצנצנות על המדפים ותתחילו במשחק.

במשחק עליכם לשתף פעולה יחד, לאסוף את מטבעות הרגש ולהניח כל אחד מהם במקום.  מתי שמפלצת הצבעים נוחתת על אחד הצבעים שעליו מטבע רגש, השחקן שהזיז אותה צריך לומר לשאר המשתתפים משהו שגורם ללהם להרגיש את הרגש התואם לצבע של אותו אזור. זה יכול להיות זיכרון, אירוע, רגע או אפילו חפץ. 

תפוס ת'דרקון- משחק זיכרון מתוחכם, לילדים שלא מפחדים מדרקונים!

תפוס את הדרקון הוא משחק זיכרון חכם, שעובד בעיקר על זיכרון, תפיסה חזותית ופיתוח יכולת קבלת החלטות. אז אם אתם רוצים להישאב לעולם שכולו דרקונים ולהעביר את הזמן עם פעילות חורפית מהנה – זה המשחק בשבילכם. האם תצליחו להציל את האוצרות בזהירות ובשקט, מבלי להעיר את הדרקונים? כדאי לדעת שהמשחק הוא בין האהובים ברחבי העולם והוא פותח עלידי ממציא נחשב וידוע, ריינר קניציה.

איך משחקים?

בשלב הראשון עליכם לסדר את הקלפים על גבי השולחן בריבוע גדול, של 7 טורים ו7 שורות. כל שחקן בתור שלו צריך לחשוף קלפים, כשהמטרה היא לחשוף את הקלף מבלי להיתקל בדרכון או עכביש.

השחקן יכול להמשיך לחשוף את הקלפים עד שהוא מחליט לעצור, או – עד שהוא הופך דרקון או עכביש. אם הפכתם קלף של דרקון – הערתם את הדרקון! אתם תצטרכו להחזיר את כל הקלפים בחזרה ולהפסיד בתור.

אם הצלחתם לחשוף את הדרקון לפני שחשפתם קלפים אחרים, אז במקרה כזה – תזכו בקלף הדרקון. אם השחקן עצר מרצונו, הוא רשאי לאסוף אוצרות שחשף במהלך תורו. המשחק מסתיים כאשר רק שלושת העכבישים נותרו על גבי השולחן.

משחק תפוס תדרקון

עוד רעיונות לפעילויות חורף ומשחקים מהנים עם הילדים בחורף ובימים גשומים:

#1 הרכיבו פאזלים יחד

פאזלים הם דבר נפלא כי כל אחד יכול לעשות את זה בקצב שלו. תוכלו לרכוש את אחד מהפאזלים המאתגרים של פוקסמיינד – ופשוט יחד עם כל המשפחה לנסות להרכיב כמה שיותר חלקים כל פעם שיש כמה דקות פנויות. כדאי לדעת, שהרבה מחקרים מראים שחידות ופאזלים במיוחד משפרים את כישורי שיתוף הפעולה. בנוסף, ילדים אוהבים פאזלים, במיוחד פאזלים ממותגים בדמויות האהובות עליהם.

#2 קראו סיפור מעניין יחד

אם מאסתם במשחקי חשיבה ומתחשק לכם פעילויות  נוספות, תוכלו לבחור ספר מעניין ולקרוא יחד – מקסימום הנאה מובטחת! תתכרבלו יחד על הספה, עם כירבולית ושוקו חם – וקראו בקול ספר הרפתקאות מהנה. קריאה משותפת תוכל לתרום רבות לקשר שלכם כהורים לילדיכם, וגם לשפר מיומנויות דיבור, תקשורת, יצירתיות ועוד.

בואו ללמוד איך ללמד את הילד שלכם לקרוא במדריך שלנו. 

#3 או פשוט הקשיבו לסיפור יחד

אם אין לכם זמן לקרוא בקול רם לילדים שלכם, אז תנו למישהו אחר לעשות את זה בשבילכם – עם ספרי שמע נהדרים שיש במגוון ספריות באינטרנט. תוכלו לבחור בהארי פוטר, ג'ים דייל וכל מה שהילדים שלכם אוהבים. היום יש מגוון רחב של ספרים בספוטיפיי והרבה ילדים נהנים להקשיב במשך שעות לסיפור אגדה מרתק.

#4 ערכו פיקניק בבית

פיקניקים זה ממש לא רק לקיץ, תוכלו לערוך פיקניק גם בחורף בתוך הבית! זו דרך מהנה לשבור את השגרה של כל המשפחה! ילדים גדולים יכולים להתמודד עם משימות שונות, כולל תכנון והכנת אוכל לפיקניק. אפילו ילדים צעירים יכולים לעזור באריזת מפיות או בנשיאת שמיכה. פיקניק ביתי על השטיח הוא שינוי חדש מאכילה ליד השולחן. אם אתם מרגישים הרפתקנים במיוחד, תוכלו להתאגד ולעשות פיקניק בחוץ. אולי קר בחוץ, אבל זה לא אומר שזה לא יהיה כיף!

משחקי חורף לילדים

אם אהבתם את המדריך יש מצב שגם הפוסטים ההאלה יעניינו אותכם ✨:

#5 תאפו עוגיות

הזמינו חברים ושכנים ותארחו תחרות עוגיות! כל אחד מכין את המתכון האהוב עליו והילדים יהיו השופטים. הילדים הקטנים יכולים גם להכין תעודות קטנות ולחלק אותם כפרסים, או שהם יכולים לעזור לכם לקשט את העוגיות. פעילות חורפית מהנה וטעימה במיוחד!

 

#6 שחקו במשחקי מסלול מכשולים בחצר האחורית

זאת אחת הדרכים המעולות ביותר לחמם את הגוף – לזוז! פזרו קונוסים בחצר או השתמשו בכל מיני מכשולים טבעיים כדי לזגזג מסביב, לקפוץ מעליהם. צרו מנהרות שהילדים יוכלו לזחול דרכן, דברים לטפס עליהם, קורות שיווי משקל, סלעים או אבני דריכה בטוחות לקפוץ מעליהן ועוד. תוכלו להפוך את מסלול המכשולים לפי קונספטים, לדוגמה, צרו מסלול בעקבות אוצרות הפיראטים בחצר האחורית. אנחנו מבטיחים לכם שהילדים שלכם יאהבו את זה כי זה כל כך מיוחד ולא שגרתי בימים האלה כשכולם בסמארטפונים.

#6 טיול חורפי בסביבה

זה משהו שאף פעם לא נמאס! לכל עונה יש משהו מיוחד להציע, חוויה מרתקת ומהנה במיוחד לילדים. טיולי חורף זה לצפות בשלכת, בחלזונות החורף, בציפורים המיוחדות ועוד. תוכלו לקחת אותם לקטיף פירות הדר או פשוט ליהנות מהרוח הקרירה תוך כדי ששמים לב לריחות, מרקמים ולמראות המיוחדים של העונה. אפשר לעשות את הטיול בשכונה (אתם תופתעו כמה טיול קצר כזה יכול לרתק את הילדים שלכם) או לנסוע למקומות מרוחקים יותר.

 

#7 תבנו מבצרים

בניית מבצרים היא אחת מאותן פעילויות נוסטלגיות שכמעט נכחדו. ואחד הדברים הטובים ביותר בפעילות הזו הוא שאפשר לעשות אותה כל השנה! זרדים וענפים חסרי עלים פשוט נמצאים בשפע במהלך החורף, אז אספו אותם והתחילו לבנות! נסו לבנות אוהלי טיפי. הילדים שלכם יודו לכם וזה יוכל להעניק לכם חוויה משפחית משותפת מהנה ומיוחדת במינה. 

כמה מילים אחרונות,

זה נכון שקל לתת למזג אוויר קר וסגרירי למנוע מאיתנו ומהילדים שלנו לבלות בחוץ. אבל אנחנו מקווים שהרשימה הזו נתנה לכם כמה רעיונות לפעילויות חורף מהנות- גם בבית וגם בחוץ ובעיקר השראה כדי להפיק את המירב מימי חורף קרים. בנוסף, אם אתם מחפשים משחקי קופסא נוספים שיוכלו לספק לכם שעות של כיף בבית בכל עונה – תוכלו להיכנס לאתר של פוקסמיינד ולקבל מגוון ענק של רעיונות. שיהיה לכם חורף שמח! 

אולי יעניין אותך גם

ילד יושב על הספה ומטיח את הבובה שלו בכעס

איך לגרום לילד להקשיב לכם?

ביקשת מהילד שלך לעשות משהו. בצורה מאוד רגוע. בצורה מאוד רציונלית. ובכוונה טובה. אבל פעולה, אתם מקבלים את המקבילה לילדים של צרצרים. דממת אלחוט. "אולי

קרא עוד »

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...